• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
4
مدیریت منطقه نفتی اهواز:

همه شما را اخراج میکنم و خودم نیرو می‌آورم

  • کد خبر : 8828
  • 05 اردیبهشت 1402 - 16:41
همه شما را اخراج میکنم و خودم نیرو می‌آورم

  خابران/ مدیریت منطقه اهواز نیروهای پشتیبان سامانه هوشمند سوخت را تهدید به اخراج و جایگزین کرد. پشتیبانان هوشمند سوخت که بعنوان سنگر دارن عرضه سوخت در سامانه هوشمند فعالیت میکرد امروز با تهدید به اخراج مواجه شدند. محمدی که بعنوان مدیریت در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در حال خدمت است امروز […]

 

خابران/ مدیریت منطقه اهواز نیروهای پشتیبان سامانه هوشمند سوخت را تهدید به اخراج و جایگزین کرد.

پشتیبانان هوشمند سوخت که بعنوان سنگر دارن عرضه سوخت در سامانه هوشمند فعالیت میکرد امروز با تهدید به اخراج مواجه شدند.

محمدی که بعنوان مدیریت در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در حال خدمت است امروز فعالان در عرصه خدمات دهی سامانه هوشمند را تهدید به اخراج کرد این در حالتی است که این مدت وی هیچ گونه حمایتی جهت حل مشکل تکنسین ها از خود نشان نداد و بهتر بود این مدیر به جای تهدید به اخراج پیگیر موضوع قرارداد تکنسین ها با برنده مناقصه باشد.

در سال ۹۸ که سامانه هوشمند مورد حمله سایبری قرار گرفت تلاش شبانه روزی تکنسین ها بود که در عرض کمتر از ده روز کشور را از بحران خارج کرد، اما در نهایت عده ای پشت میز نشین پاداش گرفتند و پشت سرشان را نگاه نکردند و امروز در مقابل نیروهای انقلابی که در روزهای سخت برای کشور جان فشانی کردند ایستاده و آن ها را تهدید به اخراج می کنند.

حال شرکت نفت باری دیگر در شرایط تکرار بحران سال ۹۸ است اما مدیرت ضعیف به جای مهار شرایط بحرانی در حال افزایش تنش هاست، پیمانکار برنده مناقصه ی شرکت نفت ۴۰ روزی است که فعالیت خود را آغاز کرد ولی تا کنون با پشتیبان ها قراردادی امضا نکرد، و هیچ کس پیگیر موضوع قرارداد نیست.

برای اینکه مردم عزیز کشورمان در ایام تعطیلات عید کم و کاستی در خصوص سوخت و مشکلات سامانه حس نکنند پشتبان های سراسر کشور به صورت شبانه روزی و با هزینه شخصی اقدام به فعالیت می کردند اما امروز به جای مشخص شدن قرارداد با تهدید به اخراج روبرو شدند.

با توجه به حذف برخی کارت های جایگاه که اسباب ناراحتی عده کثیری از مردم را به وجود آورد در صورت ادامه این روند جایگاه های سطح کشور با مشکل دیگر روبرو خواهند شد و این در شرایط فعلی پذیرا نخواهد بود.

طبق بررسی و امکان حذف پیمانکاران در آینده به نظر می رسد این حرکت جهت حذف نیروهای کاربلد با سابقه طولانی و جایگزین کردن افراد نزدیک به برخی افراد شاغل در این حوزه است.

حال که رئیس جمهور کشور به همراه هیات وزرا در آستانه ورود به استان خوزستان است از طریق رسانه های استان این موضوع پیگیری خواهد شد تا مشکل تکنسین های کشور شاغل در این حوزه هر چه سریعتر بررسی و مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.