• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل مطالب: 1269
2
استاندار خوزستان:

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد

  • کد خبر : 8877
  • 25 اردیبهشت 1402 - 2:32
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد
آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان یکشنبه ٢۴ اردیبهشت ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

خابران /آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان یکشنبه ٢۴ اردیبهشت ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

در این آیین محمد راضی جلالی با حکمی از سوی استاندار خوزستان سکاندار معاونت اقتصادی شد و از زحمات آقارضا فتوحی نیز تقدیر به عمل آمد.

استاندار خوزستان در این آیین با اشاره به سابقه درخشان راضی‌جلالی در مدیریت پارک علم و فناوری اظهار داشت: در جهت مسیری که پیش گرفته‌ایم به فردی در سمت معاونت اقتصادی نیاز داشتیم که با فضای علمی و دانش بنیان هماهنگ باشد و راضی جلالی را فردی جوان‌ گرا، توانمند، تحول‌گرا و ماخوذ به حیا دیدم.

حسینی محراب بر حرکت استان به سوی رونق کشاورزی، تجارت بازارهای مرزی، رفع کمبودهای استان، ورود جدی به عرصه کشتیرانی، برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد، اشتغالزایی و … تاکید کرد.

در ادامه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد و معیشت مردم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه است که دستورات معیشتی و اقتصادی می‌دهند و ما در این جایگاه مسوول پیگیری و انجام آن‌ها هستیم.

راضی جلالی همچنین از زحمات ١۶ ماهه آقارضا فتوحی در این سمت تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ محمد راضی جلالی، دارای مدرک دکترای تخصصی کلینیکال پاتولوژی، عضو هیئت علمی با مرتبه استادی دانشگاه شهید چمران اهواز است و پیش از این تصدی پارک علم و فناوری استان خوزستان، معاونت‌های اداری، مالی و دانشجویی و همچنین عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه چمران را برعهده داشته است.

امید است که با سابقه درخشان راضی جلالی در مسند پارک علم و فناوری در زمینه ارتباط با نخبگان علمی، جوانان و مجموعه های دانش بنیان شاهد نقش‌آفرینی و تحول اساسی در حوزه اقتصادی از سوی وی باشیم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.