• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل مطالب: 1269
5

آغاز عملیات آسفالت مسکن مهر رامشیر بدون توجه به زیرساخت مسکن ملی!

  • کد خبر : 8896
  • 14 خرداد 1402 - 3:31
آغاز عملیات آسفالت مسکن مهر رامشیر بدون توجه به زیرساخت مسکن ملی!

خابران/ مطالبه بر حق شهروندان ساکن در مسکن مهر رامشیر بلاخره بعد از چند سال به مرحله عملیاتی و اجرایی رسید. عملیات آسفالت مسکن مهر از امروز در دستور کار پیمانکار پروژه قرار گرفت، هرچند پیمانکار از عدم وصول مطالبات گله داشت اما استارت کار را زد. بعد از آماده سازی زیر ساخت خیابان امام […]

خابران/ مطالبه بر حق شهروندان ساکن در مسکن مهر رامشیر بلاخره بعد از چند سال به مرحله عملیاتی و اجرایی رسید.

عملیات آسفالت مسکن مهر از امروز در دستور کار پیمانکار پروژه قرار گرفت، هرچند پیمانکار از عدم وصول مطالبات گله داشت اما استارت کار را زد.

بعد از آماده سازی زیر ساخت خیابان امام علی (ع) که به مسکن مهر منتهی می‌شود، دو کوچه و تک خیابان مسکن مهر، هم آماده آسفالت شده اند، مراحل قیر پاشی که از امروز در این منطقه آغاز شد انتظار می‌رود یک هفته ادامه داشته باشد.

در ادامه، مراحل تحویل زمین به ثبت نام کنندگان نهضت مسکن ملی زیر نظر بنیاد مسکن نیز در این منطقه آغاز شد و متقاضیان مراحل ساخت وساز را در پیش گرفتند؛ اما بدون توجه و نیاز به زیر ساخت و توسعه شبکه آب و فاضلاب، توسعه گازرسانی، و نصب پایه های برق به نظر می رسد عمر آسفالت این منطقه زیاد دوام نخواهد آورد و شاهد گودبرداری های جدید خواهیم بود.

انتظار می‌رود که مسئولین جهت جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه ملی و پول های بیت المال، اکنون فقط به قسمتی که زیرساخت های لازم را داراست اکتفا کنند و مراحل تکمیل زیرساخت های مسکن ملی را انجام دهند تا شاهد تخریب مجدد آسفالت این منطقه نباشیم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.