• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل مطالب: 1274
2
مسکن مهر رامشیر:

سرنوشت نامعلوم ۹۱ واحد مسکن مهر در رامشیر

  • کد خبر : 8915
  • 22 خرداد 1402 - 21:32
سرنوشت نامعلوم ۹۱ واحد مسکن مهر در رامشیر

خابران/ مسکن مهر ۲۰۰ واحدی رامشیر مدتی است که در مسیر توسعه قرار گرفته که در این بین ۹۱ واحد نیز سرنوشت نامعلومی را در انتظار تعیین تکلیف نشسته اند! مرادی رئیس بانک مسکن در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در خصوص مسکن مهر رامشیر میگوید: بعد از انتشار اطلاعیه قبلی بانک مسکن از پایگاه […]

خابران/ مسکن مهر ۲۰۰ واحدی رامشیر مدتی است که در مسیر توسعه قرار گرفته که در این بین ۹۱ واحد نیز سرنوشت نامعلومی را در انتظار تعیین تکلیف نشسته اند!

مرادی رئیس بانک مسکن در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در خصوص مسکن مهر رامشیر میگوید: بعد از انتشار اطلاعیه قبلی بانک مسکن از پایگاه خبری تحلیلی خابران، ۷۷ واحد مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و تحویل واحد اقدامات لازم انجام شد.

مرادی در تصریح گفته های خود ادامه داد: ۹۱ نفر نسبت به تعیین تکلیف واحد های خود تا تاریخ بخشنامه هیچ اقدامی انجام نداده اند، که نیاز است از طریق اداره مسکن و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف اقدام نمایند؛ در غیر اینصورت بانک عامل، جهت تعیین تکلیف مطالبات خود اقدام به صدور اجرائیه خواهد کرد.

علاوه بر این توضیحات، آخرین مهلت دریافت دفترچه اقساط و به اتمام رساندن مراحل تکمیل پرونده های مسکن مهر تا ۱۶ خرداد بود که عده ای از شهروندان ساکن در این منطقه به آن توجه نکردند. از این تعداد ۵۲ واحد متعلق به کمیته امداد امام خمینی (ره) رامشیر است که بدون رفع مشکل مالکیت و تشکیل پرونده از سوی کمیته امداد در اختیار مستضعفان قرار دارد و در صورت عدم رفع مشکل یاد شده از سوی کمیته امداد که متولی خانه دار کردن قشر محروم و مستضعف است، در آینده ای نزدیک باعث بروز مشکلات برای افرادیست که خانه دریافت کرده اند خواهد شد.

رییس بانک مسکن در این باره افزود : ۳۹ واحد دیگر متعلق به سایر شهروندان می باشد که جهت جلوگیری از صدور اجرائیه نسبت به تعیین تکلیف پرونده خود از سوی اداره راه و شهرسازی باید اقدام کنند.

با توجه به صحبت های رئیس بانک مسکن شعبه رامشیر به نظر می‌رسد در صورت عدم تعیین تکلیف ۹۱ واحد عنوان شده، امکان صدور اجرائیه و تخلیه و واگذاری به صورت مزایده دور از انتظار نیست، در اینصورت می‌طلبد که ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) رامشیر نسبت به عدم معرفی اعضا در راستای تعیین تکلیف پرونده های خود در مهلت مقرر، جهت تنویر افکار عمومی پاسخگو باشد.

همچنین اداره راه و شهرسازی نسبت به عدم معرفی ۹۱ واحد باقی مانده به بانک جهت جلوگیری از افزایش نرخ سود توضیح و شفاف سازی مهم در این مورد انجام دهد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.