• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل مطالب: 1272
3

عدم حضور نیروی انتظامی باعث باخت آبی پوشان شد

  • کد خبر : 8948
  • 08 تیر 1402 - 20:34
عدم حضور نیروی انتظامی باعث باخت آبی پوشان شد

خابران/ درحالیکه ساعت بازی دو تیم آبی پوشان و یاران اهواز در روز گذشته مشخص بود و از دو روز قبل جهت حضور انتظامات و فوریت های پزشکی نامه نگاری و هماهنگی شده بود اما عدم حضور نیروی انتظامی در مسابقات لیگ ۱۵ ساله های خوزستان منجر به اعلام باخت سه بر صفر آبی پوشان […]

خابران/ درحالیکه ساعت بازی دو تیم آبی پوشان و یاران اهواز در روز گذشته مشخص بود و از دو روز قبل جهت حضور انتظامات و فوریت های پزشکی نامه نگاری و هماهنگی شده بود اما عدم حضور نیروی انتظامی در مسابقات لیگ ۱۵ ساله های خوزستان منجر به اعلام باخت سه بر صفر آبی پوشان رامشیری مقابل تیم اهوازی توسط داور مسابقه شد.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در رامشیر رخ میدهد؛ به طوریکه سال گذشته نیز رخدادی مشابه باعث عقب ماندگی تیم رامشیری در لیگ شد.

سکوت عفت کمایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامشیر نسبت به چنین اتفاقاتی که باعث تضیع حق ورزشکاران شده و عدم پیگیری لازم توسط وی در راستای پیشگیری از چنین پیامدهایی که تمام تلاش و زحمات ورزشکاران را بر باد داده، شُبهاتی را به وجود آورده است که احتمال وجود دست های پشت پرده جهت ایجاد مانع برای پیشرفت جوانان رامشیری را قوت بخشیده است.

ضعف مدیریت اداره ورزش در رامشیر بارها مورد نقد و شکایات ورزشکاران قرار گرفته اما تا کنون هیچ توجهی از سوی مدیران سطح بالا به انواع مطالبات در موضوعات ورزشی ورزشکاران و شهروندان ورزش دوست نشده است.

با توجه به اینکه ورزش به عنوان یکی از مهمترین راههای سلامت جوامع در نظر گرفته میشود و پرداخت به آن موجب پیشگیری از انواع مختلف معضلات اجتماعی منجمله اعتیاد میشود، اما کاملا مشهود است که هیچ گونه حرکت رو به جلو و مثبتی جز مانع تراشی در این حوزه و در شهرستان رامشیر دیده نمیشود که همین موضوع باعث نا امیدی اقشار مختلف ورزشکار شده است.

قابل تامل بسیار است که چند روزیست در سطح شهر تبلیغات گسترده ای با عنوان کمپین پیشگیری از اعتیاد با پیام نه گفتن به هر گونه مواد مخدر در حال فعالیت است و مورد تایید و حمایت مسئولین ادارات نیز قرار گرفته است؛ اما آنچه موجب ناراحتیست، بی توجهی غیر قابل کتمان همین مسئولان به حوزه ورزش است که به تنهایی میتواند درصد بی شماری از فرهنگ سازی در امور مختلف مثل اثرات نابود کننده اعتیاد به مواد مخدر را به خود اختصاص دهد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.