• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل مطالب: 1273
3
هفته قوه قضاییه:

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و نفت و گاز مارون با دادستان استان خوزستان دیدار کردند

  • کد خبر : 8976
  • 11 تیر 1402 - 23:50
مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و نفت و گاز مارون با دادستان استان خوزستان دیدار کردند

خابران/ مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیئت همراه، به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان دیدار و حمایت های قوه قضائیه در پیشگیری و مقابله با جرائم مرتبط با صنعت نفت را ارج نهادند. در این دیدار مهندس علیرضا […]

خابران/ مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیئت همراه، به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان دیدار و حمایت های قوه قضائیه در پیشگیری و مقابله با جرائم مرتبط با صنعت نفت را ارج نهادند.

در این دیدار مهندس علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای قوه قضائیه، عمده دستاوردهای فنی و عملیاتی و اقدامات حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت را تشریح کرد.

مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز از تلاش های قوه قضائیه در تامین زیرساخت های حقوقی جهت استمرار تولید و اقدامات جهادی کارکنان آن در راستای برقراری عدالت تقدیر و اشاره ای اجمالی نیز به اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در قبال همجواران تاسیسات فرایندی داشت.

دکتر صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از میزبانی این دیدار، بر حمایت کامل قوه قضائیه از صنعت نفت در راستای تحقق اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از منابع فسیلی و تاسیسات فرآیندی به عنوان اموال مردم تاکید نمود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.