• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل مطالب: 1273
3
با حضور رئیس کل دادگستری خوزستان انجام گرفت:

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شوش معرفی شدند

  • کد خبر : 8979
  • 12 تیر 1402 - 5:52
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شوش معرفی شدند

خابران/ در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان و معاونین وی و جمعی از  مدیران و مسئولان این شهرستان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش معرفی شدند. به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، دکتر علی دهقانی در این مراسم با بیان اینکه مردم شوش همواره در خط […]

خابران/ در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان و معاونین وی و جمعی از  مدیران و مسئولان این شهرستان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش معرفی شدند.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، دکتر علی دهقانی در این مراسم با بیان اینکه مردم شوش همواره در خط مقدم دفاع از کیان و خاک مقدس کشور بوده و هستند، افزود: منصب قضاء،  یکی از مهمترین شئونات جامعه است که بر پایه عدل، قسط و احکام الهی استوار بوده و بارزترین جلوه آن گسترش عدالت در سطح جامعه است.

وی رعایت اخلاق و حسن رفتار با ارباب رجوع راسرلوحه عملکرد قضات و کارکنان دستگاه قضایی برشمرد و گفت: خدمتگزاری در دستگاه قضا دارای سه رکن اساسی شامل تکریم مراجعه کننده، رسیدگی به موقع به مشکلات و سرعت در پاسخگویی در سریعترین زمان ممکن با رعایت مسائل قضایی است.

رئیس کل دادگستری خوزستان بابیان اینکه امنیت یک محصول اجتماعی است، اظهار داشت: امنیت صرفا به وسیله دستگاه‌های امنیتی و انتظامی محقق نمی‌شود لذا باید از ظرفیت های مردمی، متنفذین  بزرگان در این امر بهره برد.

دکتر دهقانی گفت: دستگاه قضا با مرتکبین جرائم خشن و کسانی که به امنیت روانی مردم خدشه وارد می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

مقام ارشد قضایی استان خوزستان با اشاره به نقش دستگاه قضا در احیای حقوق عامه، گفت: از رئیس و دادستان جدید انتظار داریم که در رسیدگی به پرونده‌های کثیر الشاکی، بازگشت اموال مالباختگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد.

دکتر علی دهقانی گفت: دادگستری خوزستان در راستای توسعه اقتصادی استان، از سرمایه‌گذاری مشروع حمایت کرده و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را در ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، به طور ویژه بررسی می‌کند.

در این آیین، از زحمات اسکندر خطایی رئیس سابق دادگستری و سجاد اسدی‌مهر دادستان سابق شوش تقدیر و راشد پیری به‌عنوان رئیس جدید و یوسف نصرالهی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید این شهرستان معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.