• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل مطالب: 1272
3
با حضور معاونین دادگستری خوزستان:

مسئولان جدید قضایی شهرستان امیدیه معرفی شدند 

  • کد خبر : 8984
  • 12 تیر 1402 - 12:12
مسئولان جدید قضایی شهرستان امیدیه معرفی شدند 
مرادی: تمام تلاش دادگستری استان حرکت در راستای اجرای برنامه‌های سیاست‌های اجرایی قوه قضائیه از جمله کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن و مستند به قانون، پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه است که در برخی موارد نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها و مردم به‌عنوان ناظرین اجتماعی است. 

خابران/ رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان امیدیه در مراسمی و با حضور معاونین دادگستری خوزستان، جمعی از روسا و دادستان‌های سایر شهرستان‌ها و اعضای شورای اداری امیدیه،  معرفی شدند.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان در این مراسم، گفت: دستگاه قضایی اولین جایی است که مردم هنگام اختلاف با یکدیگر به آن مراجعه می‌کنند و این نشان از اعتماد عمومی جامعه به این دستگاه است.

حسن مرادی اظهار داشت: تمام تلاش دادگستری استان حرکت در راستای اجرای برنامه‌های سیاست‌های اجرایی قوه قضائیه از جمله کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن و مستند به قانون، پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه است که در برخی موارد نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها و مردم به‌عنوان ناظرین اجتماعی است.

وی با اشاره به ارتقای چند رتبه‌ای دادگستری استان در سال گذشته و کسب رتبه مدیر برتر قضایی توسط رئیس کل دادگستری خوزستان، این موفقیت را مرهون تلاش‌های مدیران و کارکنان قضایی و اداری همه حوزه‌های قضایی برشمرد و با قدردانی از زحمات مدیران سابق قضایی این شهرستان، برای مدیران جدید آرزوی موفقیت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب کرد.

در این مراسم همچنین فرماندار امیدیه، گفت: امروز فارغ از هر حزب، جریان و گروه، نیازمند وحدت عمومی در راستای حل مشکلات هستیم.

سلامی با قدردانی از زحمات رئیس و دادستان سابق این شهرستان، افزود: امیدواریم با تاسی از راه امام حسین (ع)، همه با هم وارد میدان شده و برای حل مشکلات موجود و ارتقای سطح امید و نشاط در این شهرستان تلاش کنیم.

همچنین در این مراسم، رئیس دادگستری و دادستان امیدیه، به بیان عملکرد و نیز مشکلات و مسائل مبتلابه این شهرستان پرداختند و مسئولان جدید این دادگستری برنامه‌های آتی خود را برای این شهرستان ارائه کردند.

دادستان عمومی و انقلاب جدید امیدیه با تاکید بر عمل به مر قانون، گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و پایبندی به قانون، ولایتمداری، تکریم ارباب رجوع، نظارت بر حقوق عامه، برخورد قاطع با جرائم خشن، احترام به بزرگان و متنفذین عشایر و طوایف و استفاده از ظرفیت آنان در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و حل و فصل دعاوی، از سیاست‌های اعمالی در این دادسرا خواهد بود.

رحمان بن‌سعید افزود: با توجه به آشفتگی فضای مجازی، از اصحاب رسانه انتظار داریم که ضمن مطالبه‌گری صحیح، از توهین و تخریب افراد پرهیز کنند.

در این آیین، از زحمات افضل میرزایی‌فر رئیس سابق دادگستری و ارسلان کریمی دادستان سابق امیدیه تقدیر و حسن خادمی به‌عنوان رئیس جدید و رحمان بن‌سعید به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید این شهرستان معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.