• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل مطالب: 1275
3

افزایش ۲۸۵ درصدی قیمت کنتور برق در خوزستان!

  • کد خبر : 9018
  • 19 تیر 1402 - 15:32
افزایش ۲۸۵ درصدی قیمت کنتور برق در خوزستان!

خابران/ کنتور برق در استان خوزستان به یکباره ۲۸۵ درصد افزایش قیمت‌ پیدا کرد. در سال گذشته و تا اسفند ماه ۱۴۰۱ متقاضیان جهت خرید کنتور مبلغ ۲۰۵۰ هزار تومان واریز میکردند اما هم اکنون در سال ۱۴۰۲ این رقم به مبلغ ۵۸۸۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر برای انشعاب ۳ […]

خابران/ کنتور برق در استان خوزستان به یکباره ۲۸۵ درصد افزایش قیمت‌ پیدا کرد.

در سال گذشته و تا اسفند ماه ۱۴۰۱ متقاضیان جهت خرید کنتور مبلغ ۲۰۵۰ هزار تومان واریز میکردند اما هم اکنون در سال ۱۴۰۲ این رقم به مبلغ ۵۸۸۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

در حال حاضر برای انشعاب ۳ فاز خانوارها باید مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان را بپردازند. که از این مبلغ ۳۲۰۰ مربوط به انشعاب می‌باشد. ‌

این در حالی است که سازمان های برق می‌گویند کابل اصلی شبکه تا کنتور را ما به صورت مجانی نصب میکنم، با این وجود دلیل افزایش ۲۸۵ برابری قیمت چه معنای جز جبران قیمت کابل نصب شده توسط سازمان را دارد؟!

در ادامه نیز مشترکین با پرداخت این همه هزینه باید در صف دریافت کنتور و کابل قرار بگیرند که این روند ممکن است چند ماه طول بکشد.

افزایش به یکباره این مبلغ در کنار حق انشعاب، و عدم نصب به موقع انشعابات باعث شد، که خانوارها در شرایط سخت اقتصادی و روانی قرار بگیرند و نیازمند پاسخگویی مدیران مسئول، در راس آن ها مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خوزستان در این خصوص است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.