• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل مطالب: 1273
3
شهرداری رامشیر:

حضور دو سرپرست در یک اداره!

  • کد خبر : 9037
  • 26 تیر 1402 - 2:00
حضور دو سرپرست در یک اداره!

خابران/ رامشیر بار دیگر سرتیتر پایگاه های خبری و خبرگزاری های محلی شد، این شهر ۹ ماهی می‌شود که توسط سرپرست اداره می شود و هنوز خبری از آمدن شهردار نیست. این بی برنامگی باعث افزایش نارضایتی مردم شد و عملکرد مدیریت شهری رامشیر به یک روستا تنزل پیدا کرد؛ به موجب افزایش نارضایتی شورا […]

خابران/ رامشیر بار دیگر سرتیتر پایگاه های خبری و خبرگزاری های محلی شد، این شهر ۹ ماهی می‌شود که توسط سرپرست اداره می شود و هنوز خبری از آمدن شهردار نیست.

این بی برنامگی باعث افزایش نارضایتی مردم شد و عملکرد مدیریت شهری رامشیر به یک روستا تنزل پیدا کرد؛ به موجب افزایش نارضایتی شورا تصمیم گرفت که سرپرست جدیدی را به جای سرپرست فعلی بگماند اما سرپرست به تصمیم شورا بی اعتنایی کرد و حاضر به استعفا نشد!

این موضوع به اینجا ختم نشد؛ و تحویل پروژه ها بدون نظارت و کیفیت به نزدیکان روابط عمومی و برخی افراد صدای برخی از پیمانکاران و حتی اعضای شورای را در آورد.

در ادامه این ماجرا به دلیل ریخت و پاش های بدون حساب و کتاب و خارج از چارچوب شفافیت، سبب شد که چهار عضو شورا برای بار دوم سرپرست را طبق ماده ۹۰ شوراها عزل کنند اما باز سرپرست حاضر به تحویل کلید و پست سرپرستی نشد. و بار دیگر ضعیف بودن شورا و عدم انسجام این مجموعه در تصمیمات را برای همگان به نمایش گذاشت.

این ماجراها اینقدر کش دار شد که در یک مراسم سرپرست عزل شده و سرپرست معرفی شده همزمان حضور پیدا کردند و طرفداران نزدیک به هر کدام از دو چهره، گزینه خود را در فضای مجازی بعنوان سرپرست شهرداری رامشیر معرفی می کنند!

سرپرست عزل شده ۹ ماه می‌شود که با جیبی پر از پول امورات شهرداری را در دست گرفت اما تا کنون هیچ پروژه چشمگیری جز چند جدول و رنگ آمیزی بی کیفیت انجام نداد. حالا چرا برخی چهره های با نفوذ مانع این تغییر شده اند؟ و چه چیزی نسیب آنها شده است خود جای سوال دارد؟!

نیاز است که استاندار خوزستان هر چه زودتر به موضوع انتصاب شهردار رامشیر ورود کند و به این اخبار و فعالیت های ضدونقیض که منجر به عقب ماندگی شهر شده است خاتمه دهد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.