• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل مطالب: 1272
2
جنجالی تازه از مدیریت حوزه بهداشت رامشیر؛

سگهای ولگرد، به داخل بیمارستان ورود کردند! + ویدیو

  • کد خبر : 9126
  • 15 مرداد 1402 - 17:21
سگهای ولگرد، به داخل بیمارستان ورود کردند! + ویدیو
شهرداری رامشیر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به ترتیب متهمان ردیف اول و دوم این بی مدیریتی هستند که نه تنها مسئولان شهرداری اقدام موثر و محسوسی در کاهش و مدیریت جمعیت رو به رشد این حیوانات نکرده اند، بلکه مدیریت شبکه بهداشت و درمان رامشیر ضمن اشراف به گزارشات پیشین از ورود سگها به محوطه آزاد بیمارستان، با بی توجهی به این مهم، جان و سلامت بیماران و مراجعه کنندگان به بزرگترین ساختمان درمانی شهرستان را به خطر انداخته اند.

خابران/ معضل مدیریت حوزه بهداشت مرتبط با سگهای ولگرد در شهر رامشیر فاز جدیدی را به دنبال بی توجهی ها و سهل انگاری های مختلف از سوی مسئولین مربوطه آغاز کرده است. سگهای بلاصاحب و ولگرد در سطح شهر، پس از چندین بار گزارش حمله از سوی آنها به شهروندان و حتی حضور در محوطه آزاد بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، اینبار با ورود به ساختمان درمانی بیمارستان مذکور، جنجال تازه ای نسبت به سهل انگاری در امور مدیریتی این معضل را متوجه مسئولان و متولیان امر اداراتی چون شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر کرده است.

بی تامل شهرداری رامشیر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به ترتیب متهمان ردیف اول و دوم این بی مدیریتی هستند که نه تنها مسئولان شهرداری اقدام موثر و محسوسی در کاهش و مدیریت جمعیت رو به رشد این حیوانات نکرده اند، بلکه مدیریت شبکه بهداشت و درمان رامشیر ضمن اشراف به گزارشات پیشین از ورود سگها به محوطه آزاد بیمارستان، با بی توجهی به این مهم، جان و سلامت بیماران و مراجعه کنندگان به بزرگترین ساختمان درمانی شهرستان را به خطر انداخته اند.

همچنین بخوانید:

البته شهرداری رامشیر پیش از این و در چند مرحله برای کنترل جمعیت حیوانات مورد اشاره، در نیمه های شب و با سلاح گرم اقدام به کشتار بی رحمانه، پر سر و صدا و غیر بهداشتی سگها در سطح شهر کرده بود که با اعتراض شهروندان همراه شد. به گفته مسئولان شهرداری رامشیر از جمله دلایل به کار گیری چنین روشی نبود اعتبارات کافی و لازم برای مدیریت و کنترل جمعیت سگهای ولگرد در سطح شهر است. چنین استدلالاتی در حالیست که حیف و میل بودجه های چند صد میلیاردی در ماه های اخیر از سوی صاحب منصبان شهرداری، مورد اعتراض شدید بسیاری از رسانه ها و صاحب نظران امور شهری قرار گرفته

بود.

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.