• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل مطالب: 1274
1
در حاشیه نماز جمعه رامشیر:

مسئول روابط عمومی دفتر متینیان: هر چه بر سرتان آمد، حقتان است!

  • کد خبر : 9252
  • 04 شهریور 1402 - 20:48
مسئول روابط عمومی دفتر متینیان: هر چه بر سرتان آمد، حقتان است!
کارکنان و پرسنل آبفا شهر رامشیر در وضعیت بغرنج و اسفناکی به سر میبرند. بیش از شش ماه عدم پرداخت مطالبات مالی از سوی اداره آبفا به کارکنان خود در شرایط سخت اقتصادی، حال و روز پنجاه و پنج خانوار را به یاس و نا امیدی کشانده است.

خابران/ روز گذشته سوم شهریور ۱۴۰۲، پرسنل آبفا رامشیر باحضور در مراسم نماز جمعه، برای چندمین بار طی ماه های گذشته اقدام به نمایش اعتراض خود در سکوت و در قالب یک بنر نمودند.

همزمان با این اعتراض، سیدمهدی هاشمی مسئول روابط عمومی دفتر ابراهیم متینیان، نماینده مردم رامشیر در مجلس شورای اسلامی در اقدامی تامل برانگیز با کنایه و پوزخند اعتراض کارکنان بی دفاع آبفا رامشیر را به تمسخر گرفت و گفت: خوبتان شد؛ زمانیکه به فرماندار نامه دادید و باعث تغییر رئیس اداره آبفا رامشیر شدید باید فکر بعد را می‌کردید؛ حالا بروید فرماندار مشکلتان را حل کند!

در ادامه این ماجرا، صحبت های مسئول روابط عمومی دفتر متینیان در رامشیر موجب تنش و التهاب در بین کارکنان آبفا شد که به گفته شاهدان عینی با دخالت شهروندان و حتی نیروهای امنیتی حاضر در صحنه، غائله شر مسکوت شد.

ظاهراً در پس جملات بحث برانگیز مسئول روابط عمومی متینیان ناراحتی و دلخوری جناحی پنهان است. چندی پیش پنج نفر از کارکنان آبفا رامشیر با هدف مطلع شدن از دلایل عدم پیگیری موثر نماینده مجلس در رابطه با حل مشکلات آبفا، به حضور سید جلیل هاشمی مسئول دفتر ابراهیم متینیان در رامشیر رسیدند. هاشمی نیز در پاسخ به مسئله کارکنان، دلخوری نماینده مجلس از پرسنل به علت تغییر فریدون احمدی رئیس سابق آبفا رامشیر را دلیل عدم پیگیری موثر متینیان دانست!

بر اساس ادعای مسئول دفتر متینیان، به نظر می آید نماینده رامشیر در مجلس، تغییر فریدون احمدی رئیس سابق آبفا رامشیر به درخواست کارکنان آن اداره و عملی ساختن این تغییر به دست احسانی نیا فرماندار شهرستان رامشیر را دخالت در امور مدیریتی خود دانسته و به همین سبب، در راستای پیگیری ملموس و موثر نسبت به حل مشکلات کارکنان آبفا رامشیر اقدامی انجام نمی‌دهد.

گفتنیست که فریدون احمدی رئیس سابق اداره آب و فاضلاب رامشیر نیز کارنامه چندان موفقی نداشته. طبق گفته های کارکنان اداره مذکور احمدی با اتکا به فروش لوله های فرسوده، تا مدتی توانست حقوق مالی پرسنل را هر دو ماه یک بار پرداخت کند اما در ماه های انتهایی خدمت، این روش نیز کارایی خود را از دست داد و اعتراضات و اعتصابات در این اداره از سر گرفته شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.