• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل مطالب: 1272
2
به یمن انتخابات پیش رو و مخالفت اوقاف با شرایط واگذاری زمین:

ساختمان آبفار رامشیر به تامین اجتماعی تحویل داده شد

  • کد خبر : 9301
  • 21 شهریور 1402 - 23:19
ساختمان آبفار رامشیر به تامین اجتماعی تحویل داده شد
ساختمان آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامشیر طی قراردادی رایگان و به مدت پنج سال جهت استقرار موقت درمانگاه جدید تامین اجتماعی، به این سازمان تحویل داده شد. قرار است ساختمان اختصاصی درمانگاه مذکور طی یک سال آینده ساخته، و به تامین اجتماعی واگذار شود.

خابران/ صبح امروز ساختمان آبفار رامشیر جهت تحویل موقت به سازمان تامین اجتماعی، توسط پرسنل آب و فاضلاب شهرستان رامشیر تخلیه شد تا مطابق توافقات انجام شده در زمان فریدون احمدی رئیس سابق اداره آبفا، این ساختمان جهت استقرار موقت درمانگاه جدید تامین اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرد.

مدتها پیش شرکت نفت در راستای تامین نیاز شهرستان رامشیر به سه درمانگاه تامین اجتماعی جهت تخصیص منابع مالی اعلان آمادگی کرد. برهمین اساس مقرر شد تا سه قطعه زمین با مساحت مورد نظر سازمان تامین اجتماعی در شهر رامشیر تعیین شود، اما به دلیل موقوفی بودن عراضی این شهرِ محروم و مخالفت سازمان اوقاف با تخصیص رایگان سند شش دانگ به نفع یکی از طرفین یعنی شرکت نفت و سازمان تامین اجتماعی، پروژه ساخت سه درمانگاه معلق ماند.

با توجه به این شرایط و استقامت اوقاف بر مواضع خود، محدوده زمانی پر خیر و برکت منتهی به انتخاباتِ قریب الوقوعِ مجلس بهترین فرصت برای استقرارِ هر چند موقت،اما مفیدِ حداقل یک درمانگاه دیگر در رامشیر بود که این مهم در هفته آینده به وقوع خواهد پیوست.

مضاف بر توضیحات فوق نباید از پرسنل آبفار و آبفا رامشیر با بیش از پنجاه سرپرست خانوار به راحتی غافل شد. پرسنل مورد اشاره ماه هاست که برای دریافت مطالبات و معوقات مالی خود در وضعیت اعتصاب قرار دارند و کماکان برای گذران زندگی خانواده خود در فشار اقتصادی و روانی غیر قابل وصفی هستند. با این وجود تحویل رایگان ساختمان آبفار توسط آبفا رامشیر به تامین اجتماعی موضوعیست بسیار بحث برانگیز.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.