• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل مطالب: 1273
2
نماز جمعه شهرستان رامشیر با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار گردید

سیدسلمان هاشمی امام جمعه شهرستان رامشیر: از رسم غلط تیراندازی بپرهیزیم/ مسئله وقف باید به طور کلی حل شود/امیدواریم شاهد پرداخت مطالبات حقوق وبیمه کارکنان آبفا رامشیر باشیم

  • کد خبر : 9306
  • 24 شهریور 1402 - 17:48
سیدسلمان هاشمی امام جمعه شهرستان رامشیر: از رسم غلط تیراندازی بپرهیزیم/ مسئله وقف باید به طور کلی حل شود/امیدواریم شاهد پرداخت مطالبات حقوق وبیمه کارکنان آبفا رامشیر باشیم
امام جمعه شهرستان رامشیر:شیوخ و بزرگان در مراسمات فاتحه خوانی وعروسی هایی که در آن تیراندازی باشد ضمن ترک آن مجلس با احترام و وقار، انزجار و ناراحتی خود را اعلام نمایند

امام جمعه شهرستان رامشیر:شیوخ و بزرگان در مراسمات فاتحه خوانی وعروسی هایی که در آن تیراندازی باشد ضمن ترک آن مجلس با احترام و وقار، انزجار و ناراحتی خود را اعلام نمایند

امام جمعه رامشیر به رسم غلط تیراندازی در مراسمات عروسی و فاتحه خوانی اشاره کردند و گفتند:از دست دادن جوان مهذب، با اخلاق، شاعر أهل بیت علیهم السلام در رسم غلط تیراندازی ،را به عشیره حیادر که از طوایف بزرگ عرب در استان خوزستان و همچنین خانواده داغدار ایشان و مردم شریف رامشیر و شما نمازگزاران محترم تسلیت عرض می نمایم.

بار دیگر این رسم غلط تیراندازی باعث از دست دادن عزیزی از عزیزان ما گشت .

هاشمی در ادامه افزودند: البته جا دارد از عشیره بزرگ حیادر به خاطر عدم تیراندازی در مراسم تشییع و بزرگداشت این شاعر اهل بیت علیهم السلام تشکر ویژه ای داشته باشیم.

وی این نکته را اضافه کردند که سادات ،بزرگان عشایر ، روحانیت ، شعراء، مداحان ، بر انزجار از تیراندازی در هرگونه مراسمات شادی و سوگواری اعلام کردند، که بنده این را اضافه کنم که راه حل کاهش این گونه آسیب های اجتماعی فقط توسط بزرگان حل خواهد شد و آنهم در هرگونه مراسمی که در آن چند نفر اقدام به تیراندازی می کنند ضمن ترک آن مجلس با احترام و وقار، انزجار و ناراحتی خود را اعلام نمایند، تا این رسم غلط تیراندازی در این گونه مراسمات برداشته شود، و شاهد از دست دادن عزیزان دیگری نباشیم.

امام جمعه رامشیر به دو مطالبه مهم مردم عزیز رامشیر اشاره کردند و گفتند:حل مشکل و معضل زمین های وقفی شهرستان رامشیر یکی از مطالبات مهم مردم است. اولا:وقفی بودن این زمین ها باعث فرار سرمایه دار خواهد بود.

ثانیاً: عدم حل این معضل، مشکلاتی از قبیل کمبود امکانات درمانی وجود دارد، زیرا پزشک متخصص و عمومی برای وی مقرون به صرفه نیست که درمانگاه یا مطبی احداث کند ، زیرا هزینه بر است. و مشکلات عدیده دیگر.

هاشمی راه حل هایی برای حل این معضل بیان کردند :تبدیل به احسن زمین های اوقافی ،یعنی فروش سه دانگ دیگر به مردم با قیمت متعارف و هزینه کردن آنها برای کمک به ایتام و نیازمندان شهرستان رامشیر.

ایشان از حضور آیت الله حیدری (نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حفظه الله) در صف اول نماز جمعه امروز تشکر کردند و از ایشان خواستند ضمن پیگیری از طریق دفتر مقام معظم رهبری این معضل را به صورت جدی حل کنید.

وی به مطالبه دوم کارکنان اداره آبفا رامشیر اشاره کردند و گفتند:واقعیت امر این است که این عزیزان حدود چند ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند. چندین بار از تریبون نماز جمعه مطالبه کارکنان اداره آبفا را بیان کردم که نتیجه آن پرداخت مبلغی از مطالبات آنها شد و باقی مانده مطالبات آنها تا امروز پرداخت نشده است. این عزیزان دارای خانواده و معیشت هستند. نظر به وجود شرکت های نفتی در حوزه استحفاظی رامشیر نباید شاهد این قبیل مشکلات باشیم. ان شا لله با پیگیری های آن مقام محترم(آیت الله حیدری) در تهران شاهد پرداخت مطالبات کارکنان اداره آبفا باشیم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.