• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل مطالب: 1272
1
امام جمعه شهرستان رامشیر

امام جمعه شهرستان رامشیر: آمریکا شریک اول جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستان غزه است./استاندار بر حل مشکلات فوری شهرستان رامشیر تاکید کردند.

  • کد خبر : 9469
  • 29 مهر 1402 - 8:37
امام جمعه شهرستان رامشیر: آمریکا شریک اول جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستان غزه است./استاندار بر حل مشکلات فوری شهرستان رامشیر تاکید کردند.
سید سلمان هاشمی: این روزها بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده با اقدامی غیر انسانی دست به یک جنایت غیر قابل تصوری زدند و آن حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن ومرد ،اعم از کودک و پیر وجوان که با اوج شقاوت صهیونیست های وحشی رغم خورد و این جنایت قطعاً با حمایت آمریکا انجام شد و آمریکا را هم باید شریک اول صهیونیست‌ها در این جنایت دانست.

سید سلمان هاشمی: این روزها بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده با اقدامی غیر انسانی دست به یک جنایت غیر قابل تصوری زدند و آن حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و مرد ،اعم از کودک و پیر وجوان که با اوج شقاوت صهیونیست های وحشی رغم خورد و این جنایت قطعاً با حمایت آمریکا انجام شد و آمریکا را هم باید شریک اول صهیونیست‌ها در این جنایت دانست.

امام جمعه شهرستان رامشیر: با حضور استاندار و هئیت همراه پیش از جلسه شورای اداری رامشیر تعدادی از پروژه‌های زیرساختی این شهرستان شامل طرح آبرسانی کشاورزی به روستاهای بویرده و تل اسود، بهسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر روستای رمیص

بخش مشراگه و زمین چمن مصنوعی روستای تل‌اسود افتتاح شد.

بعد از افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در چند روستا، جلسه ای شورای اداری در سالن فرمانداری تشکیل شد .

در این جلسه مصوبات خوبی در مورد شهرستان به تصویب رسید که امیدوارم طبق وعده های استاندار هرچه سریعتر تحقق پیدا کند.

وی به پروژه تامین آب برای روستاهای پایین دست رامشیر توسط آبفا با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در دست اجرا است اشاره کردند که بخشی از آن تا پایان امسال اجرایی میشود.

طبق تعهد و قولی که ریاست اداره آبفای استان به استاندار دادند:مقرر شد که تا پایان آبان ماه مشکل آب شرب بخشی از شهر مشراگه حل شود و مردم بهبود کیفیت آب را ببینند. ضمن اینکه ساخت یک تصفیه‌خانه در دستور کار قرار داده شد.

خطیب نماز جمعه در خاتمه به دو درخواست خود از استاندار محترم اشاره کردند: با توجه به اینکه برخی از روستاهای شهرستان رامشیر از آسفالت و معابر روستایی محروم هستند مانند روستای ابوشنان که حدود هفت ماه پیش از مسئولین مربوطه قول گرفتیم که مشکل آسفالت این روستا حل شود. اما متاسفانه تا الان بدون آسفالت هستند.لذا زیرسازی و آسفالت جاده ها و تمام معابر روستایی اولین درخواست ایشان از استاندار خوزستان بود. همچنین در ادامه دومین خواسته ای که از استاندار خوزستان داشتند: تأمین آب برای روستاهای پایین دست رامشیر بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.