• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل مطالب: 1272
0

اعتراف صادقانه نماینده انقلابی به دخالت در عزل و نصب مدیران؛ متینیان حکم شکست خود را امضا کرد

  • کد خبر : 9510
  • 18 آبان 1402 - 18:52
اعتراف صادقانه نماینده انقلابی به دخالت در عزل و نصب مدیران؛ متینیان حکم شکست خود را امضا کرد
گاف عجیب نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی سر و صدایی بی نظیر به پا کرده است. ابراهیم متینیان در کمال صحت و سلامت و صداقت و با صدایی شیوا و رسا، بر تمام شایعات پیرامون وی مبنی بر دخالت در امور عزل و نصب مدیران دو شهرستان حوزه انتخابی خود صحه نهاد.

خابران/ از دیرباز، دخل و تصرف مستقیم یا غیر مستقیم نمایندگان مجلس در امور عزل و نصب مدیران ادارات شهرستانی نقل محافل عام و خاص بود؛ اما کم نظیر بوده که تخلف نماینده ای در این موضوع محرض شده باشد.

حال اما گاف عجیب نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی سر و صدایی بی نظیر به پا کرده است. ابراهیم متینیان در کمال صحت و سلامت و صداقت و با صدایی شیوا و رسا، بر تمام شایعات پیرامون وی مبنی بر دخالت در امور عزل و نصب مدیران دو شهرستان حوزه انتخابی خود صحه نهاد. در فایل صوتی که از متینیان در رسانه ها منتشر شده، وی به وضوح اعلام میکند که «مطمئن باشید من بدون استعلامات لازم کسی را در راس اداره ای به کارگیری نمی کنم» .

فایل صوتی اعتراف ابراهیم متینیان به دخالت در امور عزل و نصب مدیران:

البته توجه به این نکته خالی از لطف نیست که انتشار چنین مطالبی خدشه ای به وضعیت حقوقی نمایندگانی امثال متینیان نمیکند چراکه این قانونگذاران محیط و فضای اختیارات خود را به نحو احسن طراحی و ترسیم کرده اند و تقریبا هیچگونه راه و روشی را برای برخورد با اعمال خود همچون دخالت در امور اجرایی و قوه مجریه را در قانون اساسی تعیین نکرده اند.

در حقیقت دخل و تصرف نمایندگان مجلس در امور عزل و نصب مدیران خرد و کلان نوعی تخلف اخلاقی بدون جریمه و بازخواست است، نه یک جرم با جزای مشخص. فلذا تبعاتی مثل ورشکستگی و بیکاری بیش از پنجاه خانوار پرسنل اداره آبفا شهرستان رامشیر به دلیل دخالت نماینده این شهرستان در عزل و نصب مدیران آن اداره تنها بخشی از صدمات جبران ناپذیر چنین افرادی است که بی واهمه از بی کفایتی خود در فکر و خیال ابقاء در مسند قدرت هستند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.