• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل مطالب: 1272
0

اعتماد به لانه موریانه کار دست بخشدار مشراگه داد؛ گزینه مورد تایید متینیان در مسیر بخشداری

  • کد خبر : 9526
  • 12 آذر 1402 - 17:55
اعتماد به لانه موریانه کار دست بخشدار مشراگه داد؛ گزینه مورد تایید متینیان در مسیر بخشداری
حال و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شایعات بسیاری در راستای تغییر و تحول در راس مدیریت برخی سازمان های شهری و شهرستانی به گوش می‌رسد.

خابران/ به گفته منابع مطلع از تغییر و تحول در بخشداری مشراگه، یکی از افراد نزدیک و مورد تایید ابراهیم متینیان، نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی به نام اختصاری «ه_خ» جهت سکان داری بخشداری مشراگه توسط وی به مقامات استانی معرفی شده است.

قابل توجه است قریب به چهار سال پیش و پس از پیروزی ابراهیم متینیان در انتخابات مجلس، پس از نشست ها و توافقات انجام شده با سید علی موسوی، دیگر کاندید شکست خورده در انتخابات و یکی از شاخص ترین افراد مورد احترام منطقه، وی به عنوان بخشدار مشراگه برگزیده شد. چندی بعد تغییر در فرمانداری شهرستان رامشیر در دستور کار مقامات استانی قرار گرفت و در همان زمان سید علی موسوی، بخشدار مشراگه به عنوان یکی از کاندیداهای فرمانداری مطرح شد؛ اما آنچه در پشت پرده و نشات گرفته از دخالت های متینیان در امور اجرایی و عزل و نصب مدیران شهری بود، گزینه دیگری از شهر رامهرمز برای فرمانداری رامشیر در نظر گرفته شد. در نهایت بنا بر دلایل نامشخص، پروژه تغییر در فرمانداری رامشیر به بنبست سیاسی برخورد و احسانی نیا نیز ابقاء شد.

در طی این چند سال بر کسی پوشیده نبود که اختلافات نظر بسیاری بین ابراهیم متینیان و سید علی موسوی بخشدار مشراگه و عبدالرضا احسانی نیا فرماندار رامشیر وجود داشته و عدم همکاری لازم از سوی نماینده با بخشدار مشراگه و فرمانداری رامشیر مشکلاتی را به وجود آورده بود.

حال و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شایعات بسیاری در راستای تغییر و تحول در راس مدیریت برخی سازمان های شهری و شهرستانی به گوش می‌رسد. شایعاتی که با در نظر داشتن اعتراف ابراهیم متینیان به دخالت در امور عزل و نصب مدیران سازمانی آنچنان هم دور از ذهن نیست و میتواند، به تفسیر و اعتقاد برخی دوستداران قدرت، منجر به زمینه سازی برای پیروزی در انتخابات پیش رو شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.