• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل مطالب: 1272
1
اعتصاب کارگران و کارکنان اداره آب رامشیر:

بازهم این قصه ادامه دارد/ تجمع کارگران وکارکنان آبفا رامشیر درمحل فرمانداری

  • کد خبر : 9541
  • 06 دی 1402 - 12:14
بازهم این قصه ادامه دارد/ تجمع کارگران وکارکنان آبفا رامشیر درمحل فرمانداری

خابران/امروز چهارشنبه کارگران وکارکنان آبفا رامشیر به دلیل عدم پرداخت حقوق ومزایا و متمرکز کردن حسابهای غیراصولی توسط شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در محل فرمانداری شهرستان رامشیر دست به اعتصاب زدند. این درحالی که امینی مدیرکل آبفا کشور و همراه با کرمی نژاد مدیرعامل آبفا استان خوزستان در حال بازدید از شهرستان آبادان بودند،غافل […]

خابران/امروز چهارشنبه کارگران وکارکنان آبفا رامشیر به دلیل عدم پرداخت حقوق ومزایا و متمرکز کردن حسابهای غیراصولی توسط شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در محل فرمانداری شهرستان رامشیر دست به اعتصاب زدند.

این درحالی که امینی مدیرکل آبفا کشور و همراه با کرمی نژاد مدیرعامل آبفا استان خوزستان در حال بازدید از شهرستان آبادان بودند،غافل از اینکه شهرهایی مانند رامشیر، ایذه، امیدیه، آغاجری دچار مشکلات حقوق و تحمیل کردن متمرکز شدن حسابها به صورت غیراصولی از سمت شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان هستند.

قرار است کارگران وکارکنان آبفای این شهرها با کمترین حقوق و بدون مزایا و با شرایط اقتصادی زندگی سختی را سپری کنند.

در این جلسه کارگران وکارکنان آبفا رامشیر در محل فرمانداری و با حضور فرماندار، نماینده شهرستان رامهرمز و رامشیر، امام جمعه و رئیس اطلاعات، مشکلات خود را بیان کردند و در آخر نیز به نتیجه خاصی منجر نشد و باعث تنش بیشتری گردید و کارگران وکارکنان آبفا رامشیر با نارضایتی از عدم رفع این مشکلات فرمانداری را ترک کردند.

کارگران وکارکنان آبفا رامشیر ۶ ماه ومامورین قرائت و وصول مطالبات ۸ ماه بدون حقوق و بیمه زندگی دشواری سپری میکنند و همچنین آبداران که از قبل فقط پایه حقوق دریافت میکنند ومزایایی به آنها تعلق نمیگرند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.