• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل مطالب: 1272
0

ناجی رامشیر ناتوان از حل بدیهات شهری

  • کد خبر : 9547
  • 15 دی 1402 - 18:54
ناجی رامشیر ناتوان از حل بدیهات شهری

خابران/ شش ماه پیش شورای وقت با اعتماد راسخ از فعالیت ها و روزمه گزینه شهردار منتخب خود دفاع کردند، وی را بهترین گزینه و کاربلد معرفی کردند و ناجی رامشیر خطاب داده اند. حال بعد از پنج ماه فعالیت این ناجی هیچ گونه پیشرفتی در شهر دیده نمی شود و در کنار این عدم […]

خابران/ شش ماه پیش شورای وقت با اعتماد راسخ از فعالیت ها و روزمه گزینه شهردار منتخب خود دفاع کردند، وی را بهترین گزینه و کاربلد معرفی کردند و ناجی رامشیر خطاب داده اند.

حال بعد از پنج ماه فعالیت این ناجی هیچ گونه پیشرفتی در شهر دیده نمی شود و در کنار این عدم پیشرفت فاضلاب های شهر در حال طغیان هستند،راه کار این مجموعه در خصوص نشست زمین در ماه های گذشته خالی کردن سرویس های شن جهت لاپوشانی نشست ها بود، که امروز آب های فاضلاب را راهی کوچه و خیابان ها کرده است.

شهروندان شهرک و بخصوص میدان شهید فکوری مدت دو ماه است که با رد شدن از دریاچه ای از فاضلاب در جستجوی کاشانه خود هستند همان کاشانه های که با بی تدبیری شورا و انتخاب اشتباه آنها در حال نم کشی و نابودی است.

در این بین که برخی اعضای شورای شهر وظیفه اصلی خود را به فراموشی سپرده اند و در حال لیدری کردن برای عده ای از نامزدهای انتخاباتی هستند نسبت به خواسته های مردم بی توجه شده و شهردار را بابت عدم فعالیت مناسب بازخواست نمی کنند.

از آن سو رئیس شورای این شهر به جای رسیدگی به خواسته های مردم در محافل و مجالس به دنبال ساکت کرد مردم و گرفتن مهلت تا آخر سال یا اردیبهشت است و انتخاب گزینه را تنها فشار های فرماندار جهت عدم انحلال شورا مطرح می کند.

حالا باید دید آیا ناجی رامشیر توان رفع معضل فاضلاب های این شهر را دارد یا در این خصوص باید مشاور جدیدی استخدام کند!

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.