• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل مطالب: 1272
0

پیام تبریک سید جواد موسوی جم مشاور رسانه ای شورای اسلامی استان خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین 

  • کد خبر : 9623
  • 12 فروردین 1403 - 3:50
پیام تبریک سید جواد موسوی جم مشاور رسانه ای شورای اسلامی استان خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین 

خابران/ سید جواد موسوی جم مشاور رسانه ای شورای اسلامی استان خوزستان فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم روز جمهوری اسلامی، اولین قدم در راه تحقق حکومت اسلامی امام زمان (عج) است. روزهای آغازین سال نو و بهار طبیعت، یادآور […]

خابران/ سید جواد موسوی جم مشاور رسانه ای شورای اسلامی استان خوزستان فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جمهوری اسلامی، اولین قدم در راه تحقق حکومت اسلامی امام زمان (عج) است.

روزهای آغازین سال نو و بهار طبیعت، یادآور ۱۲ فروردین سال ۵۸ و ایام سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایت مدار ، حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی جاودانه ساخت.

اینک انقلاب اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن گام نخست چهل پنج ساله خود در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا، با بلوغی مالامال از تجربه و دانش، همراه با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، گام دوم خود را آغاز کرده است، امیدوارم که در این روز ملی، با دیده‌ی برافراشته و با تلاش و همت، به رشد و توسعه‌ی کشورمان کمک کنیم و همیشه برای محبت، صلح، امنیت و آسایش مردم ایران کوشش کنیم.

۱۲ فروردین‌ ماه «روز جمهوری اسلامی ایران» را به ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان خوزستان تبریک گفته و امیدوارم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، بنام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی، با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه و تعالی ایران سرافراز گام برداریم.

سید جواد موسوی جم مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خابران و مشاور رسانه ای شورای اسلامی استان خوزستان

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.