• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل مطالب: 1280
0
جانشین پلیس راهور رامشیر خبر داد؛

تشدید برخورد با خودروهای فاقد پلاک و مخدوش در رامشیر

  • کد خبر : 9653
  • 19 خرداد 1403 - 3:25
تشدید برخورد با خودروهای فاقد پلاک و مخدوش در رامشیر

خابران/ جانشین پلیس راهور رامشیر: پلیس در راستای ارتقای آسایش و آرامش شهروندان با خودروهای فاقد پلاک و مخدوش برخورد شدید تری خواهد داشت. سروان جعفر آسازاده با بیان اینکه برخورد با خودروهای پلاک مخدوش به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مخدوش کردن و تردد خودروهای فاقد پلاک توسط رانندگان […]

خابران/ جانشین پلیس راهور رامشیر: پلیس در راستای ارتقای آسایش و آرامش شهروندان با خودروهای فاقد پلاک و مخدوش برخورد شدید تری خواهد داشت.

سروان جعفر آسازاده با بیان اینکه برخورد با خودروهای پلاک مخدوش به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مخدوش کردن و تردد خودروهای فاقد پلاک توسط رانندگان جرم محسوب می‌شود، پلیس بدون اغماض برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: شناسایی، اعمال قانون و توقیف خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دارای تغییر وضعیت آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس قرار دارد و حتی اگر خودرو در محل تخلف توقیف نشود برای آن دستور قضائی گرفته خواهد شد و برابر قانون با متخلف برخورد خواهد شد.

جانشین پلیس راهور رامشیر تصریح کرد: مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم است و و پس از اعمال قانون توسط عوامل گشتی، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.