• امروز : پنجشنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 5 December - 2024
کل مطالب: 1323
9

کتاب تعالی مدیریت سازمان چاپ سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 9823
  • 16 آبان 1403 - 22:54
کتاب تعالی مدیریت سازمان چاپ سال ۱۴۰۲
پیشگفتار؛ امروزه سازمانها ؛ بخصوص سازمانهایی که در جهت سود آوری تلاش می کنند و در محیطی مملو از رقابت قرار دارند باید بتوانند از طریق ارتقای عملکرد و افزایش ارتقای عملکرد و همچنین افزایش کیفیت خدمات ؛ به توانمند سازی کارکنان و در نتیجه جذب ؛ حفظ و نگهداشت مشتری بپردازند ؛ بنابراین مدیریت کردن دو مقوله نیروی انسانی در سازمان و مشتری محوری مکمل یگدیگر هستند . 

خابران/ امروزه سازمانها ؛ بخصوص سازمانهایی که در جهت سود آوری تلاش می کنند و در محیطی مملو از رقابت قرار دارند باید بتوانند از طریق ارتقای عملکرد و افزایش ارتقای عملکرد و همچنین افزایش کیفیت خدمات ؛ به توانمند سازی کارکنان و در نتیجه جذب ؛ حفظ و نگهداشت مشتری بپردازند ؛ بنابراین مدیریت کردن دو مقوله نیروی انسانی در سازمان و مشتری محوری مکمل یگدیگر هستند.

در این کتاب سعی شده است در دو بخش مدیریت سازمانها ارائه گردد.

بخش اول در حوزه کارمند محوری و تقویت کارکنان است شامل ۴ فصل هویت سازمانی – پویایی محیط – آموزش کارکنان -و یادگیری سازمانی می باشد.

در بخش دوم کتاب : به مباحث مشتری محوری پرداخته است.

شامل ۶ فصل « آمیخته بازاریابی – مدیریت ارتباط با مشتری – تصمیم گیری خرید مصرف کننده – تبلیغات – وفاداری مشتری – و مدیریت سود می باشد.

در سازمانها با ارتقا ؛ تقویت و حفظ موارد ذکر شده می توان یک اصول مدیریتی برمبنای دست یابی به اهداف را پیاده سازی نمود.

این کتاب تلفیقی از سه علم منابع انسانی – رفتار سازمانی و بازاریابی می باشد ‌.

« تالیف و گردآوری :

۱-دکتر حین رشیدی

۲-دکتر میثم داودی

۳-دکتر حسن ذوالفقاری

۵-دکتر کبری آزادی

« راه ارتباطی »

dmeysam657@gmail.com

Dr.hassanrashidi@yahoo.com

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.