• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
12

جاده مرگ

  • کد خبر : 3868
  • 27 مرداد 1399 - 23:03
جاده مرگ

جاده مرگ جان ۲ نفر را گرفت، محور رامشیر به ماهشهر که به نام جاده مرگ معروف شده است باز جان ۲ نفر را گرفت طی برخورد سواری پراید با پژو پارس حد فاصل بیسیم اولی تا کنون ۲ نفر جان دادند، این حادثه تعدادی مصدوم نیز داشت که با حضور فوریت های پزشکی به  […]

جاده مرگ جان ۲ نفر را گرفت، محور رامشیر به ماهشهر که به نام جاده مرگ معروف شده است باز جان ۲ نفر را گرفت

طی برخورد سواری پراید با پژو پارس حد فاصل بیسیم اولی تا کنون ۲ نفر جان دادند، این حادثه تعدادی مصدوم نیز داشت که با حضور فوریت های پزشکی به  بیمارستان ماهشهر اعزام شده اند.

محور رامشیر به ماهشهر از جاده های قدیمی متصل به بزرگترین بندر خاورمیانه میباشد،با اینکه هر ماهه شاهد بروز حوادث و جان دادن شهروندان در این محور هستیم اما تا کنون اهتمامی برای دو بانده شدن آن نشده است.

از علل حوادث در این محور می توان به مواردی همچون نبود علائم مناسب، کم عرض بودن جاده، نداشتن شانه مناسب، عدم نور کافی و سرعت اشاره کرد‌.

تردد کامیون های حامل بار و هزاران وسیله نقلیه داخلی و خارج از استان در این محور، هفته ای باعث بروز حوادث غیر قابل جبران و فوت شهروندان ، روستائیان ساکن در این مسیر و مهمانان و دیگر رانندگان استان ها شده است.

از مطالبات اصلی مردم رامشیر رسیدگی و دو بانده شدن این محور میباشد، فاصله  رامشیر تا ماهشهر ۳۵ کیلومتر میباشد که از این محور تقریبا ۱۰ کیلومتر زیرساخت آن انجام شده است، ولی تا کنون اقدامی جهت دو بانده شدن این محور صورت نگرفته و همچون گذشته مورد بی مهری و بی توجهی نمایندگان مطالبه گر دو حوزه رامشیر به ماهشهر و مسئولین استان قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.