• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

تجلیل فرماندار امیدیه از فرمانده پلیس راه

  • کد خبر : 4208
  • 08 مهر 1399 - 23:32
تجلیل فرماندار امیدیه از فرمانده پلیس راه

  به گزارش خابران، طی مراسمی رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه از سروان منتظر المهدی فرمانده پلیس راه امیدیه تقدیر و تشکر کرد. رفیعی طی گفتگو با خبرنگار خابران به عملکرد مثبت و روحیه بخش فرمانده پلیس راه امیدیه اشاره کرد، و گفت: فرمانده پلیس راه این شهرستان نقش موثری در کاهش تصادفات و تلفات جاده […]

 

به گزارش خابران، طی مراسمی رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه از سروان منتظر المهدی فرمانده پلیس راه امیدیه تقدیر و تشکر کرد.

رفیعی طی گفتگو با خبرنگار خابران به عملکرد مثبت و روحیه بخش فرمانده پلیس راه امیدیه اشاره کرد، و گفت: فرمانده پلیس راه این شهرستان نقش موثری در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای داشتند.

رفیعی افزود: جناب سروان منتظرالمهدی حدودا ۲ سال در امیدیه بعنوان فرمانده حضور دارند که با راهکارهای ارزنده و تدابیر سازنده توانسته تصادفات حوزه استحفاظی شهرستان امیدیه را به حداقل برساند.

وی ادامه داد: برنامه های متنوع و توجیه مردم به رعایت قوانین و مقررات در فضای حقیقی و انتشار بیانه ها مورد نیاز جهت هوشیاری ، توجیه نیروها جهت احترام به مردم، پذیرایی از رانندگان در چندین مراسم و اعیاد فرخنده و همچنین مراسم محرم باعث ایجاد صمیمیت مردم و در نهایت احترام بیشتر به مقررات ، جدی گرفتن توصیه ها منتشر شده از سوی این فرماندهی شد، و این امر نقش بسزایی در کاهش حوادث داشت.

در ادامه مراسم از زحمات سرهنگ پیوسه رئیس راهنمایی و رانندگی امیدیه نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.