• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی و احداث مدارس شادگان

  • کد خبر : 4232
  • 16 مهر 1399 - 19:38
اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی و احداث مدارس شادگان

۲۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی و احداث مدارس شادگان اختصاص یافت مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و نوسازی ۱۴ مدرسه در شهرستان شادگان اختصاص یافت. به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، علی قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس […]

۲۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی و احداث مدارس شادگان اختصاص یافت

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و نوسازی ۱۴ مدرسه در شهرستان شادگان اختصاص یافت.

به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، علی قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در نشست بررسی مشکلات مدارس شادگان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: این مقدار اعتبار برای نوسازی و بهسازی واحدهای آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی در ۱۴ مدرسه در بخش روستایی و شهری آغاز شده است.

وی به افزوده شدن ۶۰ کلاس درس جدید تا پایان سال جاری در شهرستان شادگان با سرعت بخشی به پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲ مدرسه ۶ کلاسه، چند مدرسه سه کلاسه و یک مدرسه کار و دانش که در سیل دچار خسارت شدند در حال آماده‌سازی هستند تا در سال تحصیلی آینده مورد استفاده قرار گیرند.

قربانی با قدردانی از اقدام خداپسندانه خیران مدرسه‌ساز برای کمک در امر ساخت واحدهای آموزشی جدید اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز با دستان پرمهر و سخاوتمند خود راه علم آموزی را برای دانش‌آموزان به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار هموار و به رشد استعداد و تحقق رویاهایشان کمک شایانی کردند.

وی بیان کرد: تفاهمنامه احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای حسین بگی شهرستان شادگان با اعتبار سه میلیارد ریال با مشارکت خیر نیکوکار منعقد شد و این مدرسه به ظرفیت مدارس شادگان افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مدارس شهرستان شادگان بر لزوم توسعه فضاها و امکانات آموزشی تأکید کرد و افزود: در حال حاضر پروژه‌های خوبی در زمینه فضای آموزشی در شهرستان در حال اجراست و با توجه به نیاز اداره آموزش و پرورش شادگان انتظار می رود این پروژه ها در اسرع وقت تکمیل شوند‌.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این جلسه با بیان اینکه هم اکنون ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهرستان در حال انجام است یادآور شد:برای توسعه زیر ساخت‌های آموزشی و بهبود وضعیت فضای آموزشی این شهرستان تلاش بیشتری انجام شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.