• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

توسعه خدمات الکترونیک آبفا در اندیمشک

  • کد خبر : 4465
  • 09 آبان 1399 - 15:27
توسعه خدمات الکترونیک آبفا در اندیمشک
شهروندان برای ثبت شکستگی لوله‌های توزیع آب نیز می‌توانند با شماره گیری ۱۲۲ و بدون مراجعه به واحدهای اداری اقدام به ثبت آدرس کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز به شهروندان ارائه شود.

خابران/ ملک‌خدایی با اشاره به اجرای طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا در اندیمشک گفت: این طرح با هدف کاهش مراجعه شهروندان به واحدهای مختلف اداری، اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.
کریم ملک‌خدایی با اشاره به اینکه طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا در اندیمشک اجرا می‌شود اظهار کرد: با اجرای این طرح، خدمات الکترونیک و غیرحضوری آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک توسعه پیدا می‌کند.

وی افزود: کاهش مراجعه شهروندان به واحدهای مختلف اداری، اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله اهداف اجرای طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا در شهرستان اندیمشک هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت قبوض و پرداخت آب بها به آدرس https://pay.abfakhz.ir/Default.aspx مراجعه کنند اذعان کرد: شهروندان با مراجعه به سامانه مشاهده و پرداخت قبوض شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، تمام خدمات مورد نیاز را از طریق شناسه قبض و بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحدهای اداری دریافت می‌کنند.

ملک‌خدایی عنوان کرد: همچنین با همکاری دفاتر پیشخوان دولت و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان شهروندان می‌توانند در ساعت‌های مختلف شبانه روز و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت خدمات حوزه آبفا را دریافت کنند.

وی تقویت رضایت شهروندان و افزایش کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی به آنها را از دیگر اهداف طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا برشمرد و بیان کرد: این خدمات متناسب با نیازهای شهروندان و دستورالعمل‌های شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تقویت و توسعه می‌یابد.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک اضافه کرد: شهروندان برای ثبت شکستگی لوله‌های توزیع آب نیز می‌توانند با شماره گیری ۱۲۲ و بدون مراجعه به واحدهای اداری اقدام به ثبت آدرس کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز به شهروندان ارائه شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.