• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

پلمب چند واحد صنفی در اندیمشک  به دلیل رعایت نکردن به مصوبات ستاد کرونا

  • کد خبر : 4511
  • 12 آبان 1399 - 13:51
پلمب چند واحد صنفی در اندیمشک  به دلیل رعایت نکردن به مصوبات ستاد کرونا
شهروندان از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت هر گونه تخلف از شیوه‌نامه‌های بهداشتی را اطلاع و در راه حفظ سلامت جامعه همیار شبکه بهداشت باشند.

خابران/ رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: اصناف متخلفی که مصوبه ستاد کرونا را رعایت نکرده بودند، در اندیمشک پلمب شدند.

فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از افزایش آمار بیماران کرونا در اندیمشک، بر اساس تصمیم ستاد کرونا در این شهرستان، برخی از اصناف برای کنترل ویروس کرونا تعطیل شدند.

وی افزود: تیم متشکل از نماینده‌های فرمانداری، اماکن نیروی انتظامی، دادستانی، اتاق اصناف و اداره بهداشت با بازرسی از سطح شهر، بر وضعیت بهداشت محیطی اصنافی نظارت دارند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه نظارت‌ها بر اساس تصمیم ستاد کرونا ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همه واحدهای صنفی مکلف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند.

وی گفت: در صورت مشاهده تخلف از شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرایی نکردن مصوبات ستاد کرونا واحدهای صنفی متخلف برخورد و پلمب خواهند شد.

کاظمی عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا برخی اصناف برای کنترل بیماری باید تعطیل باشند چرا که تعدادی این مصوبه را رعایت نکرده‌اند و به آنها تذکر داده شد.
وی به پلمب یک واحد عرضه لبنیات و دو واحد عرضه مواد غذایی اشاره کرد و افزود: کسبه متخلف با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شده و واحدهای مذکور پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: شهروندان از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت هر گونه تخلف از شیوه‌نامه‌های بهداشتی را اطلاع و در راه حفظ سلامت جامعه همیار شبکه بهداشت باشند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.