• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

شبکه فاضلاب آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 4644
  • 21 آبان 1399 - 9:54
شبکه فاضلاب آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان ساماندهی می‌شوند
روز گذشته سازمان برنامه و بودجه کشور برای ساماندهی شبکه فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان سه مصوبه به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان تصویب کرد.

خابران/ ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ شرکت ﺁب و فاضلاب ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ خبر داد: روز گذشته سازمان برنامه و بودجه کشور برای ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان سه مصوبه به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان تصویب کرد.

ﺻﺎﺩﻕ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﭘﻮﺭ امروز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۹۹ در آیین کلنگ زنی طرح جامع فاضلاب اهواز و شهرستان کارون گفت: برای انجام این طرح ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی تخصیص داده شده است که ۵۰ میلیون آن تاکنون وصول و مابقی نیز با پیشرفت کار اخذ خواهد شد.

وی در ادامه یکی از اهداف اصلی این طرح را جلوگیری از ورود فاضلاب شهری به رودخانه کارون دانست و عنوان کرد: پس از اجرای فاز اول این طرح میزان ورودی فاضلاب به رودخانه کارون نصف خواهد شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان افزود: کاهش منهول پمپ‌ها و راه اندازی ۱۰ ایستگاه پمپاژ اصلی و مادر در اهواز برای دفع آب‌های سطحی و نیز اجرای ۱۵ کیلومتر کلکتور و هفت ایستگاه پمپاژ بزرگ در شهر کارون هم از دیگر اهدافی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

ﺣﻘﯿﻘﯽ ﭘﻮﺭ در پایان خبر گفت: روز گذشته سازمان برنامه و بودجه کشور برای ساماندهی شبکه فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان سه مصوبه به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان تصویب کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.