• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

برگزاری نهمین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 7061
  • 08 اردیبهشت 1401 - 19:37
برگزاری نهمین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته‌های آموزش‌وپرورش، سیزدهم اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود.

خابران/ کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از سیزدهم اردیبهشت به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری، از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کنند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

لازم به ذکر است: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.