• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل مطالب: 1273
0
در ادامه واکنش های فرهنگی و اجتماعی به فوت دلخراش شاعر رامشیری؛

همایش نه به تیراندازی برگزار شد

  • کد خبر : 9345
  • 04 مهر 1402 - 22:24
همایش نه به تیراندازی برگزار شد
این همایش با پیگیری های جمعیت صلح و سازش شهرستان رامشیر و فعالان اجتماعی جهت برچیده شدن رسم غلط تیراندازی برگزار شد.

خابران/ همایش نه به تیراندازی امروز با حضور شیوخ ، بزرگان و معتمدین خوزستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر برگزار شد.

همچنین بخوانید:

این همایش با پیگیری های جمعیت صلح و سازش شهرستان رامشیر و فعالان اجتماعی جهت برچیده شدن رسم غلط تیراندازی برگزار شد. چندی پیش یک شاعر خوزستانی اهل رامشیر و یک نوجوان در بندر امام خمینی (ره) به دلیل رسم غلط تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی کشته شده بودند که پس از آن کمپینی توسط اقشار مختلف و فعالان فرهنگی و اجتماعی با عنوان نه به تیراندازی در مراسمات مختلف استان خوزستان ایجاد شد.

همچنین بخوانید:

شیوخ و معتمدین استان خوزستان با شرکت در این کمپین و ارسال تصاویر و ویدیو های متعدد، تیراندازی در مراسمات را اشتباه خوانده و صراحتا مخالفت خود با انجام چنین عملی را اعلام، و بر ممنوعیت این اقدام در طوایف تحت امر خود تاکید کردند.

به همین سبب جمعیت صلح و سازش شهرستان رامشیر با توجه به از دست دادن شاعر و جوان شهر خود طی مراسمی از تمام شیوخ و معتمدین دعوت نمودند تا گرد هم آمده و بار دیگر به صورت منسجم ممنوعیت استفاده از هر گونه سلاح و تیراندازی در مراسمات را اعلام کنند.

این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز سه شنبه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان پخش شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=9345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.