• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

اجرای طرح بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالاهای اساسی در شهرستان رامشیر انجام شد

  • کد خبر : 7163
  • 24 اردیبهشت 1401 - 1:54
اجرای طرح بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالاهای اساسی در شهرستان رامشیر انجام شد
در راستای اجرای اولین روز از طرح توزیع عادلانه یارانه ها واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهر رامشیر به همراه اتاق اصناف این شهرستان، از واحدهای صنفی توزیع کننده اقلام اساسی مردم و همچنین انبارهای این واحدهای صنفی بازرسی کردند.

خابران/ در راستای اجرای اولین روز از طرح توزیع عادلانه یارانه ها واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهر رامشیر به همراه اتاق اصناف این شهرستان، از واحدهای صنفی توزیع کننده اقلام اساسی مردم و همچنین انبارهای این واحدهای صنفی بازرسی کردند.

طی گفتگو تلفنی سید باقر البوشوکه رئیس اداره صمت با خبرنگار خابران وی یادآور شد: بعد از اعلام طرح جدید حمایت و توزیع عادلانه یارانه و افزایش قیمت چند کالا ، برخی از فروشندگان با دپو کردن این اقلام قصد داشتند در آینده با قیمت جدید آنها را عرضه کنند، که با ورود واحد بازرسی این کار محقق نشد.

البوشوکه همچنین افزود: بعد از شناسایی چند انبار از فروشندگان با حضور در محل، کالاهای انباشته شده را وارد بازار کردیم و فروشندگان ملزم به تحویل کالا به قیمت قبل در بازار شدند.

البوشوکه در ادامه گفت: شهروندان به اندازه مایحتاج خود کالاهای اعلام شده را خرید کنند تا شاهد تخلیه این کالاها از بازار نباشیم ، با خرید چندین کالا فقط باعث شوک و آشفتگی به بازار خواهیم بود.

رئیس اداره صمت در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده انبار کردن کالای اساسی و همچنین هرگونه گران فروشی رو با شماره ۷۱۲۴ اداره صمت شهرستان اطلاع رسانی دهند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.