• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

رئیس دانشگاه جندی شاپور از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد

  • کد خبر : 4472
  • 09 آبان 1399 - 18:13
رئیس دانشگاه جندی شاپور از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد
مسجدسلیمان حق زیادی به گردن کشور و خاورمیانه دارد زیرا از ۱۰۰سال گذشته تاکنون خدمات بسیاری را به صنعت نفت و اقتصاد کشور ارائه داده است.

خابران/ فرماندار مسجدسلیمان به همراه دکتر ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز از بیمارستان های این شهرستان بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید با حضور در بیمارستان شفا تامین اجتماعی از نزدیک مشکلات این مرکز درمانی را مورد بازدید قرار دادند و پس از آن در بیمارستان نمره ۲ ، و از بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش کرونا بازدید کردند.

بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز در ادامه مورد بازدید قرار گرفت و جلسه نهایی جمع بندی در این مرکز درمانی برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم تا تعامل بین بخشی را ایجاد کنیم و با یک همکاری منسجم بین همه ادارات و بیمارستان ها این مسئله را مدیریت کنیم که خوشبختانه همین امر محقق شد و همه مراکز درمانی بخوبی در کنارهم در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که تعداد مبتلایان در مسجدسلیمان روند صعودی داشته است احتساب بیماران اندیکا و لالی و همچنین حضور مردم در تجمعات و مراسمات فاتحه خوانی است که در روزهای گذشته همانند قبل تصمیمات خوبی اتخاذ شد و محدودیت ها در شهرستان مجددا تشدید شدند و انتظار داریم از پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان نمره ۲ در بیمارستان نفت هم خدمت رسانی کنند تا شاهد خدمات رسانی بیشتری به شهروندان عزیز شهرستان باشیم.

در ادامه نماینده مسجدسلیمان عنوان کرد: مسجدسلیمان از لحاظ داشتن بیمارستان و مراکز درمانی از ۱۰۰ سال گذشته بسیار غنی بوده است و مرکز ارائه خدمات درمانی به رجال عالی رتبه کشور محسوب می شد اما امروز وضعیت فعلی درمان در حوزه مسجدسلیمان بزرگ با داشتن ۱۲۶۵ روستا خوب نیست.

وی ادامه داد: به هیچ وجه مشکلات حوزه بهداشت و درمان مسجدسلیمان رها نخواهم آمد و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا وضعیت درمان در شهرستان های حوزه انتخابیه بخوبی تقویت شود و در جهت حل مشکلات فراوان این حوزه،خواستار احداث دانشکده پزشکی هستیم تا بصورت یک مرکز بهتر بتوان خدمات رسانی کرد.

عضو کمیسیون انرژی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: مسجدسلیمان حق زیادی به گردن کشور و خاورمیانه دارد زیرا از ۱۰۰سال گذشته تاکنون خدمات بسیاری را به صنعت نفت و اقتصاد کشور ارائه داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در پایان جلسه گفت:از پیگیری و تلاش های فرماندار مسجدسلیمان در جهت ایجاد همدلی در حوزه درمان شهرستان تشکر کرد و پیشنهاد داد که بیمارستان نمره ۲ برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شود و بیمارستان های شفا و نفت به عنوان پشتیبان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: برای کاهش مراجعات بیماران از لالی به شهرستان مسجدسلیمان،بزودی بیمارستان امید لالی تقویت را خواهیم کرد تا بتوانیم از این مرکز بخوبی استفاده کنیم و شاهد ارتقاء شاخص درمان در این شهرستان باشیم.
ابول نژادیان افزود: تا پایان بهمن ماه سال جاری، یک بیمارستان محلی باکیفیت در اندیکا احداث خواهد شد تا بتوانیم مراجعات بیماران این مناطق را به شهرستان مسجدسلیمان کاهش دهیم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.